Четвер, 18.04.2024, 20:14
Вітаю Вас Гость | RSS

Офіційний сайт Городоцького РМК

Категорії сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Cтатті

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 49
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Формування громадянськості, патріотизму у всіх видах основної діяльності дошкільника та молодшого школяра

29 квітня 2015 року на базі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів Городоцького району науково-методичним центром дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО проведено обласний семінар методистів дошкільної та початкової освіти РМК(ММК) з проблеми «Формування громадянськості, патріотизму у всіх видах основної діяльності дошкільника та молодшого школяра». 

 

Новини РМК | Переглядів: 655 | Додав: Admin | Дата: 05.05.2015 | Коментарі (0)

 Успішний проект!!!


Шановні учні, вчителі та всі, хто цікавиться сучасними інформаційними технологіями, проведенням досліджень та проектною діяльністю!

Терміни подання робіт у 2012 році - до 31 грудня 2012 року. 

Конкурс у 2012 році, як і у попередні роки має 4 номінації, але…

Незмінними лишаються номінації на визначення кращого навчального та виховного проекту, оскільки ми прагнемо спільно зібрати скарбничку проектів, які кожен вчитель разом із своїми учнями зможе використати, модифікувати, додати щось нове, інтегрувати з іншими проектами та поділитись з іншими.


Деталі на сайті - http://project.iteach.com.ua

Новини РМК | Переглядів: 636 | Додав: Admin | Дата: 12.09.2012 | Коментарі (0)

   

                         Всеукраїнський конкурс "Інноваційний прорив 2012"!

                        До уваги, учнів, вчителів, студентів!

Створюйте команду, організуйте проект! Виграш - його реалізація та фінансова підтримка!

З 15 серпня по 28 жовтня 2012 року. Подача заявок на участь в конкурсі авторами інноваційних ідей та проектів на сайті конкурсу www.ukrinnovation.com

 Координатор у Хмельницькому - Атаманюк Микола,  Olympic89@bigmir.net, Skype -  Olympic891

Новини РМК | Переглядів: 723 | Додав: Admin | Дата: 12.09.2012 | Коментарі (0)

Іноземні мови  3 частина

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

  На сьогодні  внесено певні зміни до критеріїв навчальних досягнень учнів  а саме: уточнені схеми і критерії оцінювання письма, оскільки формат завдань з іноземних мов носить компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти комунікативної компетенції в якості об’єктів контролю.

Іноземна філологія | Переглядів: 1077 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

 Іноземні мови                   2 частина


Перелік підручників для учнів 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови.

Іноземна філологія | Переглядів: 1128 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Іноземні мови

 

Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання  різноманітних проблем.  Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності  самоосвітньої  діяльності особистості та його готовності опановувати нові знання, в т. ч. вивчати нові  мови.

Іноземна філологія | Переглядів: 1253 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації предметів художньо-естетичного циклу

Корнілова Ольга Василівна (Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Департамент загальної середньої та дошкільної освіти)

Предмети художньо-естетичного циклу

Стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток  особистості  учня, становлення  в  людині  системи цінностей:  особистісних, загальнолюдських,  професійних тощо. Зміст предметів художньо-естетичного циклу має високий виховний та розвивальний потенціал із притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров'я людини.

Художня культура | Переглядів: 2855 | Додав: Admin | Дата: 28.08.2012 | Коментарі (0)

6 частина

Основними базовими поняттями програми визначено здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, здоров’язбережувальну компетентність, здоров’язбережувальні компетенції.

Методичні рекомендації | Переглядів: 1024 | Додав: Admin | Дата: 27.08.2012 | Коментарі (0)

5 частина

З метою формування у першокласників науково-математичних понять, розвитку математичного мовлення із застосуванням математичної термінології, розвитку логічного мислення у змісті навчання наскрізно представлені елементи алгебраїчної пропедевтики. До їх числа входять такі поняття, як рівність, нерівність, вираз (сума та різниця). Діти вчаться встановлювати істинність або хибність рівностей і нерівностей; знаходити значення математичних виразів; порівнювати не лише числа, а й число і вираз, два вирази. Вже в першому класі збагачуємо мовлення школярів такими формулюваннями: «обчислити значення виразу», «визначити істинні та хибні рівності (нерівності)», «порівняти числа й прочитати нерівності», «порівняти число і вираз», «порівняти два вирази».

Методичні рекомендації | Переглядів: 722 | Додав: Admin | Дата: 27.08.2012 | Коментарі (0)

4 частина

Начальні програми з російської та інших мов навчання (навчання грамоти: мова і читання) враховують особливості мовної освіти учнів у початковій школі.

Головною метою цих навчальних предметів є розвиток умінь здійснювати всі види мовленнєвої діяльності сучасною російською, іншою національною літературною мовою: навчити учнів читання та письма, надати певні знання про мову, сформувати мовні вміння та стійку мотивацію і почуття поваги до вивчення російської, іншої національної літературної мови, що протягом тривалого часу забезпечує мовну комунікацію у місцях проживання росіян, представників інших національностей.

Методичні рекомендації | Переглядів: 731 | Додав: Admin | Дата: 27.08.2012 | Коментарі (0)

Пошук
Швидкий доступ