Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного
рівня і певного кола знань різні діти йдуть по-різному.
В.Сухомлинський
Вимогою сьогодення є удосконалення якості освіти для дітей з особливими потребами, створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитячої особистості.
З метою формування професійної компетентності вчителів масової школи щодо особливостей надання освітніх послуг дітям з психофізичними порушеннями розвитку 04 січня 2017 року на базі Городоцької ЗОШ №4 І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів індивідуального навчання. На семінарі розглядалася проблема «Корекційно-розвиткова робота як складова індивідуального навчання».
Учасниками семінару були педагоги Солобковецького навчально-реабілітаційного центру (Посвістак О.М., заступник директора з навчальної роботи, Геровська Н.В., Штокало Т. Г. – вчителі-дефектологи), які надавали консультативну допомогу у відповідності до угоди про співпрацю, укладеної між їхнім навчально-реабілітаційним центром і відділом освіти Городоцької РДА . Спільне обговорення проблем, обмін досвідом, вироблення рекомендацій посприяло переосмисленню учасниками семінару підходів до змістового наповнення і структурування уроків; визначення пріоритетів при формуванні життєвої компетентності у дітей з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку.
Учасників семінару об’єднувало те, що ніхто з них не бачить свою роботу лише як роботу. Це їхнє життя. Життя задля того, щоб зробити світ дитини з особливими потребами щасливим і радісним.
|