Категорії сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Проектна діяльністьПроект «Mikcike Україна»
Назва проекту: Українсько-естонський проект "Mikcike Україна"
Мета проекту: розвиток зв’язків між Естонією та Україною, підвищення якості та ефективності навчання у ЗНЗ за допомогою інформаційних технологій, підвищення кваліфікації вчителів, розвиток онлайнового навчання. Участь у проекті для ЗНЗ України безкоштовна. Інформація про проект: в рамках проекту створено українську версію онлайнової освітньої платформи, яка діє в Естонії з 1994 року, передбачено її використання вчителями і учнями шкіл України у навчально-виховному процесі, створення електронних навчальних матеріалів, проведення змагань Прагліміне тощо. Навчання вчителів щодо роботи в онлайновому середовищі Міксіке відбувається на короткотривалих тематичних семінарах та вебінарах. Загальна інформація про проект: http://lviv.miksike.net
Науково-педагогічний проект "Росток"
Відповідно до рішень Вченої ради Державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій та змісту освіти» Міністерства освіти і науки України від 29.01.2014 (протокол №1) і комісії освітнього менеджменту Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України від 11.02.2014 (протокол № 1), листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 05.03.2014 № 14.1/10-613 «Про продовження інноваційної діяльності за проектом «Росток» та з метою подальшого відпрацювання складових інноваційної діяльності за науково-педагогічним проектом «Росток» на період до 2019 року включно, розроблено Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, що працюють за науково-педагогічним проектом «Росток», що додаються. Просимо проінформувати педагогічну громадськість: методичні служби, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, вчителів. Детальна інформація на сайті http://rostok.org.ua. додаток 1 Пояснювальна Тарнавська.doc додаток_2_Табл._1-9 кл Тарнавська.doc
Турнір з курсу "Фінансова грамотність"
нститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України спільно з Університетом банківської справи Національного банку України у співпраці з Програмою розвитку фінансового сектору (USAID/FINREP-II) в рамках виконання завдань дослідно-експериментальної роботи з теми "Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності в навчально-виховний процес навчальних закладів" проводить регіональний учнівський турнір з курсу "Фінансова грамотність" у м. Дніпропетровську. Турнір відбудеться у два етапи. До участі запрошуються команди з числа учнів загальноосвітніх навчальних закладів, залучених до дослідно-експериментальної роботи щодо впровадження курсу "Фінансова грамотність".
Детальна інформація: Програма розвитку фінансового сектору (USAID/FINREP-II) factsheet_finlit_pilot_project_sept11_2012_ua.pdf
Інноваційна та дослідно-експериментальна робота регіонального рівня (за матеріалами Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України)
http://iitzo.gov.ua/diyalnist/innovatsijna-ta-doslidno-eksperymentalna/
Участь ОІППО у міжнародних та всеукраїнських проектах і програмах:
Назва проекту: Українсько-польський проект "Шкільна академія підприємництва"
Координатори проекту: Гільберг Т.Г., завідувачка кафедри теорії і методик природничо-математичних дициплін і технологій, кандидат географічних наук; Войтович Г.І., старший викладач кафедри педагогіки та психологіїЗагальна інформація про проект: http://sae-ukraine.org.ua/ua// Назва проекту: Проект ОБСЄ "Зелений пакет"
Координатор проекту: Гільберг Т.Г., завідувачка кафедри теорії і методик природничо-математичних дициплін і технологій, кандидат географічних наук;Назва проекту: Національний проект "Відкритий світ"
Координатор проекту: Дрижал О.М., завідувач НМЦ інформаційно-методичного забезпеченняНазва проекту: Національний проект за підтримки SIDA в Україні "Освіта для сталого розвитку в дії"
Координатор проекту: Скрипник С.В., доцент кафедри теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, кандидат педагогічних наукМережа шкіл області:Мережа
|
Пошук
Календар
Швидкий доступ
|