Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
На допомогу вчителю
У розділі матеріалів: 26 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
http://nmcpryroda.blogspot.com/p/8.html |
Іноземні мови 3 частина Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з
іноземних мов
На сьогодні внесено певні зміни до критеріїв навчальних
досягнень учнів а саме: уточнені схеми і
критерії оцінювання письма, оскільки формат завдань з іноземних мов носить
компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти
комунікативної компетенції в якості об’єктів контролю. |
Іноземні мови 2 частина
Перелік підручників
для учнів 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. |
Іноземні мови
Глобалізація
суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного
світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого
інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній
спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість
особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє
веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем. Нові освітні реалії передбачають формування
філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення
необхідності самоосвітньої діяльності особистості та його готовності
опановувати нові знання, в т. ч. вивчати нові
мови. |
Методичні
рекомендації предметів художньо-естетичного циклу
Корнілова Ольга
Василівна (Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Департамент
загальної середньої та дошкільної освіти)
Предмети
художньо-естетичного циклу
Стратегічною метою сучасного
освітнього процесу є розвиток
особистості учня,
становлення в людині
системи цінностей: особистісних,
загальнолюдських, професійних тощо.
Зміст предметів художньо-естетичного циклу має високий виховний та розвивальний
потенціал із притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість
особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне
здоров'я людини. |
Фізична
культура
Типовими
навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013
навчальному році на вивчення предмета «Фізична культура» в інваріантній
складовій передбачено:
- у 1 класі – 3
години на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від
10.06.2011 № 572);
- у 2-4 класах - 3 години на тиждень
(наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2005 №682);
- у 5-7 класах – 2,5 години на тиждень (у загальноосвітніх навчальних
закладах з українською мовою навчання, з вивченням російської чи іншої мови
національних меншин та в загальноосвітніх навчальних закладах з українською
мовою навчання, з вивченням двох іноземних мов – 2 год.) (наказ Міністерства
освіти і науки України від 05.02.2009 №66);
- у 8-9 класах – 3 години на тиждень
(наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 №66);
- у 10-11 класах – 2 години на тиждень
(наказ Міністерства освіти і науки від 27.08.2010 р. № 834);
- у 10-11 класах спортивного та
військово-спортивного профілів – 5 годин на тиждень (наказ Міністерства освіти
і науки від 27.08.2010 р. № 834). |
Трудове навчання (технології). Креслення.
Особливістю сучасного уроку
трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим
операціям але й підготовка їх до життя, формування таких цінностей
особистості, які допоможуть стати успішним у виборі свого життєвого
шляху.
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено:
- у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень;
- у 7-8 класах – 2 год. на тиждень;
- у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень;
- у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
Окрім цього, кількість
годин на вивчення навчального предмета трудове навчання у всіх класах
може збільшуватись за рахунок часу варіативної складової навчальних
планів передбаченої на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні
заняття та консультації.
|
Інтернет-ресурси для
вчителів правознавства: |
Інтернет-ресурси для
вчителів історії |
Курси морально-духовного спрямування
У 2012/2013 навчальному році у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних
закладів України викладатиметься навчальний предмет «Етика». Чинною є програма «Етика, 5–6 кл.»
(видавництво «Перун» 2005 р.). |
|
|