Неділя, 22.12.2024, 23:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Офіційний сайт Городоцького РМК

Категорії сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

На допомогу вчителю

Головна » Статті » На допомогу вчителю

У розділі матеріалів: 26
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

http://nmcpryroda.blogspot.com/p/8.html
Математика. Фізика | Переглядів: 880 | Додав: Admin | Дата: 14.09.2016 | Коментарі (0)

Іноземні мови  3 частина

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

  На сьогодні  внесено певні зміни до критеріїв навчальних досягнень учнів  а саме: уточнені схеми і критерії оцінювання письма, оскільки формат завдань з іноземних мов носить компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти комунікативної компетенції в якості об’єктів контролю.

Іноземна філологія | Переглядів: 1117 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

 Іноземні мови                   2 частина


Перелік підручників для учнів 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови.

Іноземна філологія | Переглядів: 1177 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Іноземні мови

 

Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання  різноманітних проблем.  Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності  самоосвітньої  діяльності особистості та його готовності опановувати нові знання, в т. ч. вивчати нові  мови.

Іноземна філологія | Переглядів: 1296 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2012 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації предметів художньо-естетичного циклу

Корнілова Ольга Василівна (Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Департамент загальної середньої та дошкільної освіти)

Предмети художньо-естетичного циклу

Стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток  особистості  учня, становлення  в  людині  системи цінностей:  особистісних, загальнолюдських,  професійних тощо. Зміст предметів художньо-естетичного циклу має високий виховний та розвивальний потенціал із притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров'я людини.

Художня культура | Переглядів: 2932 | Додав: Admin | Дата: 28.08.2012 | Коментарі (0)

Фізична культура

Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013 навчальному році на вивчення предмета «Фізична культура» в інваріантній складовій передбачено:

- у 1 класі – 3 години на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 10.06.2011 № 572);

- у 2-4 класах - 3 години на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2005 №682);

- у 5-7 класах – 2,5 години  на тиждень (у загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання, з вивченням російської чи іншої мови національних меншин та в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання, з вивченням двох іноземних мов – 2 год.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 №66);

- у 8-9 класах – 3 години на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 №66);

- у 10-11 класах – 2 години на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки від 27.08.2010 р. № 834);

- у 10-11 класах спортивного та військово-спортивного профілів – 5 годин на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки від 27.08.2010 р.                            № 834).

Фізична культура | Переглядів: 1022 | Додав: Admin | Дата: 16.08.2012 | Коментарі (0)

Трудове навчання (технології). Креслення.  

Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя, формування таких цінностей особистості, які допоможуть стати успішним у виборі свого життєвого шляху.
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено:
- у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень;
- у 7-8 класах – 2 год. на тиждень;
- у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень;
- у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
Окрім цього, кількість годин на вивчення навчального предмета трудове навчання у всіх класах може збільшуватись за рахунок часу варіативної складової навчальних планів передбаченої на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації.
Трудове навчання | Переглядів: 1386 | Додав: Admin | Дата: 16.08.2012 | Коментарі (0)

Інтернет-ресурси  для  вчителів  правознавства:
Історія. Право | Переглядів: 880 | Додав: Admin | Дата: 16.08.2012 | Коментарі (0)

Інтернет-ресурси  для  вчителів  історії
Історія. Право | Переглядів: 926 | Додав: Admin | Дата: 16.08.2012 | Коментарі (0)

Курси морально-духовного спрямування

У 2012/2013 навчальному році у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладів України викладатиметься навчальний предмет «Етика».  Чинною є програма «Етика, 5–6 кл.» (видавництво «Перун» 2005 р.).

Історія. Право | Переглядів: 1224 | Додав: Admin | Дата: 16.08.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-26
Пошук
Швидкий доступ