Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Іноземна філологія
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Іноземні мови 3 частина Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з
іноземних мов
На сьогодні внесено певні зміни до критеріїв навчальних
досягнень учнів а саме: уточнені схеми і
критерії оцінювання письма, оскільки формат завдань з іноземних мов носить
компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти
комунікативної компетенції в якості об’єктів контролю. |
Іноземні мови 2 частина
Перелік підручників
для учнів 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. |
Іноземні мови
Глобалізація
суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного
світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого
інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній
спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість
особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє
веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем. Нові освітні реалії передбачають формування
філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення
необхідності самоосвітньої діяльності особистості та його готовності
опановувати нові знання, в т. ч. вивчати нові
мови. |
Світова література
Відповідно до Концепції літературної освіти (наказ від 26.01.2011 № 58) літературні курси у
школі сприяють всебічному розвитку школярів, визначенню свого місця в широкому
полікультурному й полімовному просторі, вихованню любові до книги, інтересу до
духовних надбань своєї країни та людства, взаємоповаги до людей різних
цивілізацій та національностей.
У 2012-2013
навчальному році вивчення світової літератури у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься
за програмою, затвердженою Міністерством: Зарубіжна література. 5–12 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Автори
Ю.І. Ковбасенко, Г.М. Гребницький, Н.О. Півнюк, К.Н. Баліна, Г.В.
Бітківська. Керівник авторського колективу Ю.І. Ковбасенко. За загальною
редакцією Д.С. Наливайка. – К., Ірпінь: Перун, 2005.
|
|
|