Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
Методичні рекомендації
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
У духовному і політичному житті кожного народу є події й роки, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль у світових цивілізаційних процесах. В історії України чимало подій, що перед усім світом продемонстрували прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя. Як свідчить історія, із тисяч народів і народностей світу лише 200 виросли в нації – створили свої держави й домоглися визнання світової спільноти, серед них – Україна. |
6 частина Основними базовими поняттями програми визначено
здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, здоров’язбережувальну компетентність,
здоров’язбережувальні компетенції. |
5 частина З метою формування у
першокласників науково-математичних понять, розвитку математичного мовлення із
застосуванням математичної термінології, розвитку логічного мислення у змісті
навчання наскрізно представлені елементи
алгебраїчної пропедевтики. До їх числа входять такі поняття, як рівність,
нерівність, вираз (сума та різниця). Діти вчаться встановлювати істинність або
хибність рівностей і нерівностей; знаходити значення математичних виразів;
порівнювати не лише числа, а й число і вираз, два вирази. Вже в першому класі
збагачуємо мовлення школярів такими формулюваннями: «обчислити значення
виразу», «визначити істинні та хибні рівності (нерівності)», «порівняти числа й
прочитати нерівності», «порівняти число і вираз», «порівняти два вирази». |
4 частина Начальні
програми з російської та інших мов
навчання (навчання грамоти: мова і
читання) враховують особливості мовної освіти учнів у початковій школі.
Головною метою цих
навчальних предметів є розвиток умінь здійснювати всі види мовленнєвої
діяльності сучасною російською, іншою національною літературною мовою: навчити
учнів читання та письма, надати певні знання про мову, сформувати мовні вміння
та стійку мотивацію і почуття поваги до вивчення російської, іншої національної
літературної мови, що протягом тривалого часу забезпечує мовну комунікацію у
місцях проживання росіян, представників інших національностей. |
3 частина Українська мова (мова навчання) є важливою складовою загального змісту початкової
освіти, оскільки мова спрямована на формування функціональної грамотності дітей
молодшого шкільного віку. Володіння усним і писемним мовленням не лише є спеціальним
навчальним умінням, а й виступає основним засобом опанування усіх інших
шкільних дисциплін. |
Особливості
вивчення навчальних предметів у 1-му класі
Для реалізації Державного стандарту початкової
загальної освіти розроблені нові
підручники для 1-го класу з усіх предметів інваріантної складової, якість
яких визначалася під час Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для
учнів 1—4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів предметними експертними
комісіями, установами Національної академії педагогічних наук України та
загальноосвітніми навчальними закладами. |
Початкова
школа
У початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типу, підпорядкування і
форми власності 2012/13 навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем
знань і закінчується, включно з проведенням навчальних екскурсій та річного
оцінювання, 30 травня. |
|
|